08-14-2014, 02:29 PM
yedekleme yapmadan bu işlemi yaptımda pc im yine ilk gün ki gibi olur mu?
[/quote](10-02-2014, 08:52 AM)türkiye10 yazdı: http://www.youtube.com/watch?v=id6nw1fux...e=youtu.be Arkadaşlar linkte videomu yayınladım çok acil yardıma ihtiyacım var yardım edin.
http://www.youtube.com/watch?v=id6nw1fux...e=youtu.be Arkadaşlar acil yardıma ihtiyacım var. elimdeki cihaz lenovo g570 açılırken biosa girmemeye başladı format atmaya çalıştım windows 8.1 yüklemeye çalıştım 2-3 defa aynı formatı baştan aldı bende mecburi belki olur diye en baştan en baştan format attım çünkü windows yükleme aşamalarını tamamladıktan sonra reset attğında tekrar ekrana windows yükleme çıktı. sonradan bios sayfasının ekranda f2 setup yazıyordu o artık çıkmamaya başladı. youtube'da videoyu koydum ilgilenirseniz sevinirim lütfen yardımcı olun!!! şimdi tekrar format da atamıyorum kurtarma tuşuda işe yaramıyor ne yapmam gerek acil yardım LÜTFENN!!!!!!!!
İlk defa böyle bir sorunla karşılaşıyorum da
Ha eğerki olursada bios setup gelirse daha sonra ne yapmam gerekir? Gerçekten teşekkür ederim.
(10-02-2014, 03:36 PM)türkiye10 yazdı: İlgilendiğiniz için teşekkür ederim adaptör dediğiniz şarj kablosu demi peki yinede girmezse dediniz 2. maddeye göre anladığım kadarıyla şarj kablosu ve pili çıkarıp 20 sn açma tuşuna basıp sonra pili takmadanmı şarj kablosuyla 220ye bağlayacağım ? Ayrıca format attığım dosyayı full program indirme sitelerinden indirdim iso dosyası rar içinde rar adı (tr_windows_8.1_allversions_with_update_x86_dvd_09092014) birde dediğiniz gibi + uefi yazıyordu eğer bu bilgisayarı düzeltebilirsem ne format atmamı önerirsiniz nereden indirmeliyim önerileriniz nedir? yada aynı dosyaylamı atmalıyım ve nasıl format atabilirim?![]()
İlk defa böyle bir sorunla karşılaşıyorum da
Ha eğerki olursada bios setup gelirse daha sonra ne yapmam gerekir? Gerçekten teşşekkür ederim.
(10-02-2014, 05:30 PM)escape yazdı:(10-02-2014, 03:36 PM)türkiye10 yazdı: İlgilendiğiniz için teşekkür ederim adaptör dediğiniz şarj kablosu demi peki yinede girmezse dediniz 2. maddeye göre anladığım kadarıyla şarj kablosu ve pili çıkarıp 20 sn açma tuşuna basıp sonra pili takmadanmı şarj kablosuyla 220ye bağlayacağım ? Ayrıca format attığım dosyayı full program indirme sitelerinden indirdim iso dosyası rar içinde rar adı (tr_windows_8.1_allversions_with_update_x86_dvd_09092014) birde dediğiniz gibi + uefi yazıyordu eğer bu bilgisayarı düzeltebilirsem ne format atmamı önerirsiniz nereden indirmeliyim önerileriniz nedir? yada aynı dosyaylamı atmalıyım ve nasıl format atabilirim?![]()
İlk defa böyle bir sorunla karşılaşıyorum da
Ha eğerki olursada bios setup gelirse daha sonra ne yapmam gerekir? Gerçekten teşşekkür ederim.
farketmez ikisinide sök biraz bekle öyle tak. düzletirsen uefi modu kapatıp biostan win 7 64 bit tavsiye ederim.
Rica ediyorum yardım edin...
ha format atarken windowsu yükleyeceğim bölümü seçerken önüme 4 seçenek çıktı bunlardan en üstte (sistem ayrılmış 100mb ) vardı onuda biçimledim ama aem mi eom mu neyse öyle bir şey daha vardı onu ellemedim diğer ikisi de c ve d yerel disklerim nedense ikisininde yanındada birincil yazıyordu c olanı biçimledim d yedekti ama şimdi ne olacak bilmiyorum bana bu konuda yardım edin çok masraflı olmasından ayrıca d yedeğe zarar gelmesinden korkuyorum cevabınızı bekliyorum...
(10-03-2014, 06:07 PM)thepatriot yazdı: windows hiç açılıyormu?