Sor Bilene Bilen Cevaplasın


windows vista starter monitör
Değerlendir:
  • 7 Oy - 2.57 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5


Konu: 27
Mesaj: 45
Cinsiyet:
Kıdem: Oct 2013

Selamın aleyküm. Hayırlı ramazanlar arkadaşlar. Ben windows vista starter kullanıyorum. Dün telefonu temizliyecektim. Onun için telefondaki önemli dosyaları pc ye atıyordum. Program yazılımları ile uğraşıyorum. Yazılım dosyalarını falan her şeyimi atıyordum pc ye. En son dosyaya geldi. Bir harddisk takın falan diye uyarı verdi. Ben de sürekli uyarıyı kapatıp yeniden kopyalamayı denedim bir kaç defa. Sonra bi anda monitör gitti. Sonra pc yi kapattım. Yeniden açtım. Şifre ekranına kadar her şey geliyor. Şifreyi giriyorum. Girdikten sonra masaüstü yerine siyah ekran, mause ve çevirmeli bağlantı penceresi geliyor. Bağlanmak istediğiniz hizmeti seçin falan diyor. Sadece geniş bant bağlantısı var. Bağlan, ayarlar ve iptal butonları var. İptal deyince ekran simsiyah kalıo öyle. Ne yapmalıyım ? Bunu nasıl düzeltebilirim ? Acil yardım lütfen... Şimdiden teşekkür ederim.

Cevapla
.
Konu: 3
Mesaj: 8
Cinsiyet:
Kıdem: Apr 2016

(06-27-2016, 05:36 AM)akkbjk Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Selamın aleyküm. Hayırlı ramazanlar arkadaşlar. Ben windows vista starter kullanıyorum. Dün telefonu temizliyecektim. Onun için telefondaki önemli dosyaları pc ye atıyordum. Program yazılımları ile uğraşıyorum. Yazılım dosyalarını falan her şeyimi atıyordum pc ye. En son dosyaya geldi. Bir harddisk takın falan diye uyarı verdi. Ben de sürekli uyarıyı kapatıp yeniden kopyalamayı denedim bir kaç defa. Sonra bi anda monitör gitti. Sonra pc yi kapattım. Yeniden açtım. Şifre ekranına kadar her şey geliyor. Şifreyi giriyorum. Girdikten sonra masaüstü yerine siyah ekran, mause ve çevirmeli bağlantı penceresi geliyor. Bağlanmak istediğiniz hizmeti seçin falan diyor. Sadece geniş bant bağlantısı var. Bağlan, ayarlar ve iptal butonları var. İptal deyince ekran simsiyah kalıo öyle. Ne yapmalıyım ? Bunu nasıl düzeltebilirim ? Acil yardım lütfen... Şimdiden teşekkür ederim.

merhaba hocam bu sorun virüsten kaynaklanıyor tahminim.
bı sorunun çözümünü bu verdiğim linkte anlatılan yöntemle yapabilirsin.
verdiğim linkteki konu farklı olabilir ama senin çözümün o şekilde olacak tahminim.
http://www.sorbilene.com/forum/Konu-Wind...ozumu.html

Cevapla
.
Konu: 38
Mesaj: 89
Cinsiyet:
Kıdem: Jan 2015

(06-27-2016, 05:36 AM)akkbjk Nickli Kullanıcıdan Alıntı: Selamın aleyküm. Hayırlı ramazanlar arkadaşlar. Ben windows vista starter kullanıyorum. Dün telefonu temizliyecektim. Onun için telefondaki önemli dosyaları pc ye atıyordum. Program yazılımları ile uğraşıyorum. Yazılım dosyalarını falan her şeyimi atıyordum pc ye. En son dosyaya geldi. Bir harddisk takın falan diye uyarı verdi. Ben de sürekli uyarıyı kapatıp yeniden kopyalamayı denedim bir kaç defa. Sonra bi anda monitör gitti. Sonra pc yi kapattım. Yeniden açtım. Şifre ekranına kadar her şey geliyor. Şifreyi giriyorum. Girdikten sonra masaüstü yerine siyah ekran, mause ve çevirmeli bağlantı penceresi geliyor. Bağlanmak istediğiniz hizmeti seçin falan diyor. Sadece geniş bant bağlantısı var. Bağlan, ayarlar ve iptal butonları var. İptal deyince ekran simsiyah kalıo öyle. Ne yapmalıyım ? Bunu nasıl düzeltebilirim ? Acil yardım lütfen... Şimdiden teşekkür ederim.

Son zamanlarda Windows güncellemelerinden kaynaklı olarak pek çok bilgisayar siyah ekran hatası vermektedir,
güvenli mod ile açıp sistem geri yükleme yapabilirsin. veya f8 e basıp gelen ekranda bilinen son yapılanma diyebilirsin.

Cevapla
.


Benzeyen Konular
Konu: Yazar Cevaplar: Gösterim: Son Mesaj
  Windows Kurulumunda Siyah ekranda kalıyor, ekran kararıyor ÇÖZÜLDÜ toshiba 1 178 05-24-2018, 10:25 AM
Son Mesaj: thepatriot
  Pc açııyor kayıt defteri eksik veya bozuk olduğundan windows yüklenemedi burak01 5 2,238 03-03-2017, 06:36 PM
Son Mesaj: thepatriot
  windows kur windowsu bu bilgisayarın donanımı üzerinde çalışacak şek... hatası çözüm escape 3 16,937 06-05-2016, 07:59 PM
Son Mesaj: escape
  ACER WİNDOWS 8 OLARAK GELEN PCYE 7 KURMA ACİL !! dedebaba.55 4 2,787 05-14-2016, 12:20 AM
Son Mesaj: sonmohikan
  Windows 8 Türkçe Dil paketi yükleme, Türkçeleştirme nasıl yapılır escape 7 59,890 04-21-2016, 12:21 AM
Son Mesaj: escape
  Windows sistem çalışmasını devam ettir hatası çözümü escape 4 30,706 01-03-2016, 12:59 PM
Son Mesaj: dolap beygiri
  Windows DEFENDER bu uygulama grup ilkesi tarafından devre dışı bırakıldı Hatası ÇÖZÜL chetah 1 16,247 11-22-2015, 02:31 AM
Son Mesaj: thepatriot
  Windows 10 Yükleme, windows 10 yükseltme, windows 10 indirme Nasıl Yapılır? escape 0 2,516 09-23-2015, 09:27 PM
Son Mesaj: escape
  Windows 8, 8.1 Kullanıcı Şifresi kaldırma, kırma, unuttum, iptal etme, Resimli thepatriot 0 50,829 08-23-2015, 02:06 AM
Son Mesaj: thepatriot
  Windows / kurulumunda Gerekli bir CD/DVD sürücü cihazı eksik. Hatasının Çözümü nedir sonmohikan 5 6,134 07-13-2015, 10:13 AM
Son Mesaj: dolap beygiri

Hızlı Menü:


Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

Türkçe Çeviri : MyBB Türkiye
MyBB, © 2002-2018 MyBB Group.